loading...
یخی دانلود
んムÐノ بازدید : 12 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

Total Recorder نرم افزاری چند منظوره برای ویرایش و ضبط صدا و تصویر می باشد . با استفاده از Total Recorder شما می توانید صدای خود را به وسیله یک میکروفون ضبط کرده و یا هر صدایی را به عنوان ورودی وارد کرده و بر روی سیستمتان ذخیره کنید . می توانید ار افکت های موجود در Total Recorder برای ضبط , ویرایش و تبدیل صدا استفاده کنید . همچنین در پایان کار بنا به علاقه خودتان می توانید صدای ویرایش شده را به یکی از فرمت های WMA, MP3, FLAC و یا OGG تبدیل و ذخیره کنید .

 

 

 

Total Recorder Editor Pro 14.2.1 نرم افزار ضبط و ویرایش صدا و تصویر Total Recorder Editor Pro 14.2.1

 

 

 

 

んムÐノ بازدید : 19 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

Media Player Classic Home Cinema یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین پلیر های صوتی و تصویری می باشد که نسخه ساده تر ان تقریبا در تمام سیستم عامل های ویندوزی به صورت پیش فرض موجود می باشد. این نرم افزار از یکی از قدرتمند ترین و مشهور ترین کدک ها که FfdShow نام دارد جهت پخش پسوند های مختلف بهره مند شده است که این ویژگی باعث شده است این نرم افزار بر خلاف تمامی نرم افزار های موجود در این زمینه هیچ نیازی به نصب کدک برای پخش پسوند های خاص دارا نباشد به صورتی که نرم افزار در حالت معمولی قارد به پخش H.264 و فرمت های WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV و … می باشد. همچنین این نرم افزار می تواند به راحتی از زیرنویس های زبان پارسی پشتیبانی نماید و توانایی اتصال به دستگاه های کپچر را دارا بوده و قابلیت ضبط و پخش با این دستگاه را دارد.

 

 

 

Media%20Player%20Classic%20Home%20Cinema%201.7.6%20Final نرم افزار محبوب پلیر صوتی و تصویری Media Player Classic Home Cinema 1.7.6 Final

 

 

 

 

んムÐノ بازدید : 21 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

بخشی از یک برنامه تلویزیونی پرطرفدار شوید و به یک آشپز معروف تبدیل شوید ! Gourmet Chef Challenge یک بازی با گرافیک خارق العاده از استودیوی بازیسازی معروف Anuman می باشد که در این بازی شما در نقش جولیانا صاحب یک رستوران معروف و بزرگ می باشید که دوست دارد غذاهایی بسیار خوشمزه و جدید درست کنید و در رقابت های جهانی مقام اول را به دست آورد! شما باید به انواع مکان های مختلف سفر کنید و مواد تشکیل دهنده غذاهای مختلف را کشف کرده تا به عنوان آشپز درخشان انتخاب شوید.این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

 

 

Gourmet Chef Challenge %28Full%29 1.035 بازی آشپزی Gourmet Chef Challenge v1.035 – اندروید

 

 

 

 

 

 

んムÐノ بازدید : 30 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 

آیا دوست دارید تا عکس های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید ؟ ما Snapchat را به شما معرفی می کنیم .Snapchat یکی از بهترین نرم افزارهای اشتراک گذاری عکس برای اندروید می باشد که این برنامه این امکان را به شما می دهد تا عکس های خود را در اینترنت آپلود کرده و سپس آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . با این نرم افزار می توانید از خود عکس بگیرید و سپس مدت زمانی را تنظیم کنید و سپس عکس خود را بفرستید. در این صورت گیرنده به محض اینکه آن را دریافت کرد بعد از اتمام زمان تعیین شده، عکس از حافظه هر دو گوشی پاک می شود !!این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

Snapchat 5.0.14.0 نرم افزار اشتراک گذاری تصاویر Snapchat 5.0.14.0 – اندروید

 

 

 

んムÐノ بازدید : 29 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه July 2014 |

 

 

 

Windows 8.1 AIO دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت ها   Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014

 

 

 

んムÐノ بازدید : 17 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

اولین کسی باشید که وارد دنیای جادویی دفاع اسباب بازی ۳ می شوید و با اژدها وحشتناک و اجنه مبارزه می کنید.Toy Defense 3: Fantasy نسخه ی سوم بازی فوق العاده پرطرفدار دفاع اسباب بازی می باشد که شما در این بازی به قرن ۱۰ باز میگردید و در نقش یک فرمانده لایق رزمندگان خود را آموزش دهید و یک ارتش قدرتمند از کمانداران، جادوگران و درمانگران تشکیل دهید تا دشمنان را نابود و سرزمین های خود را گسترش دهید!برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Toy Defense 3 Fantasy بازی دفاعی Toy Defense 3: Fantasy 1.4 – آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

んムÐノ بازدید : 44 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 

ازی LEGO Marvel Super Heroes: Universe in Peril درباره‌ی قهرمانان داستان‌های Marvel هستند. شما در این بازی می‌توانید قهرمانانی مثل Iron Man, Spider-Man, Hulk, Captain America و… را کنترل کنید و دشمنان خود را با کمک قدرتهای ویژه‌ی هر قهرمان نابود کنید. در این بازی بیش از ۹۱ کاراکتر وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را کمترل کنید. همچنین بازی دارای ۴۵ مرحله‌ است که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کنند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به ۲.۲ گیگابایت فضای خالی نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

lego marvel sh بازی زیبای LEGO Marvel Super Heroes 1.0   آیفون و آیپد

 

んムÐノ بازدید : 20 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود موزیک ویدیو بسیار زیبای احسان خواجه امیری به نام به دادم برس با لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

 

 

( ترانه : روزبه بمانی / آهنگ : علیرضا افکاری / تنظیم : علی بیرنگ ، هومن نامداری / میکس مسترینگ : آرش پاکزاد )

 

 

 

Ehsan Khajehamiri   Be Dada دانلود موزیک ویدیو جدید احسان خواجه امیری به نام به دادم برس

 

 

 

دانلود موزیک ویدیو جدید احسان خواجه امیری به نام به دادم برس

んムÐノ بازدید : 152 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود دموی آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی شادمهر عقیلی به نام نفس بکش با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

 

 

 

( ترانه : مهیار / آهنگ : شادمهر عقیلی / تنظیم : قاسم موسوی / میکس مسترینگ : امید سلطانی )

 

 

 

Shadmehr Aghili   Nafas Bek دانلود دموی آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام نفس بکش

 

 

 

-

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 191
  • بازدید کلی : 31,421